Mervecrbg bende öyle idim .sabah aç karnına içiyordum.bir sağlıkçı tanıdığım gece yatarken iç dedi.bir de dikkat et kalsiyum içerikli yiyecekler tukettikten sonra içme ,ikisi birleşince de bulantı yapıyor olabilir dedi.tavsiyesine uydum .bu şekilde daha rahatım gece içiyorum gerçi geçe 2-3gibi bir bulantı geliyor ama en azından kusmuyorum daha biraz gaz yapıyor.mecbur iccez diye dayaniyorum