Meryemyigit Edaerenn tavsiyeler üzerine lanolin lansinoh kullanıyorum henüz doğum yapmadım doğumdan 2-3 hafta önce kullanın dediler günde 2 defa
Krdlnyldzn7 Edaerenn Bende lansinoh aldım , 32. Hafta gibi sürmeye başlayın diyorlar . Bende haftaya başlayacağım bakalım 🤗
Meryemyigit Akfth valla kullananlar öyle diyo bende şimdiden düzenli bi şekilde kullanıyorm umarım hepimize faydası olur😃
Ecemsbaby Akfth içindeki lanolin bebeğin kuru çatlak dudağına da iyi geliyormuş sonuçta ilerde göğüs ucuna sürünce bebek emzirdiğimizde silmeyeceğimiz için güvenilir bir marka da olması lazım sanırım. 😊
Akfth Benimde cok acir acisina dayanilmiyor fayda ettigini bilsem alayim hemen ama etmezse sadece catlak icin vermeyim o parayi Zeytin yagi karbonat suruyodum bende
Ibck Ben henüz almadım yara falan olursa almayı düşünüyorum birde o kremi sürdükten sonra bebegi eözirmeden önce gögsü temizlemek gerekmiyormu
Misskokulumm Ibck yok canım bu kremi silmene gerek yok içinde zarar verici hiç bir şey yok kremin üzerinde de yazıyor emzirmeden önce silmeye gerek yok diye
Serap02 Ben lansinohta babe de hametan kremde kullandım hiçbiri fayda etmedi. Muhakkak göğüs ucu yara oluyor. Cok acı cektim sonrasında göğsümü pompayla sağmaya başladım o biraz rahatlattı ve o arada bu gümüş göğüs ucundan aldım hemen değil ama bir süre sonra o fayda etti göğüs uclarım düzeldi
espalp Edaerenn ben avent aldım ama yeni başladım. Kokusu aynı bal mumu, temizlemeye de gerek yokmuş. Doğuma dört gün var işe yarıycak mı bilmiyorum