Beyyza benimde sol böbreğimde taş var malesef hamile kalmadan önce bir taş düşürdüm öte ki tarafa gittim geldim sanki 😓 bir taş daha var dedi dr ama çok küçük demişti neyse hamile kaldım şimdi 24 haftalık olduk Allaha şükür henüz bir sıkıntı yaşamadım ama benimde sanki ara ar sancım oluyor o taraftan korkuyorum bazen inşallah doğuma kadar bişey olmaz.. Allah yardımcımız olsun canım 🤲