gfazlioglu kesim ile ilgili hurafeler olmakla birlikte ben inanmayıp kestiriyorum. Çok da kestiren arkadaşım var. Ama boya zararlı, hatta boyanın kokusu olan yerde durmak da zararlı. Sigara dumanı gibi düşün. Boyama mümkünse. Benim doktorum çok ihtiyacın varsa tek bi defa boyamaya izin verebilirim onu da açık havada veya iyi havalanan bi dükkanın boş saatinde bitkisel organik bi boya ile demişti. Ama ben boyamadım.