Aysegul33 Meralll bende simdi hastaneden donuyorm canim doktor kalp atisini duyalim once dedi benim tedaviyle oldugu icin vajinal jel verdi bi
Meralll Aysegul33 kalp atışı için ne zaman gelmeni söyledi canım? Benim daha bugün 4+4. Çok erken olduğunu düşünüyorum o yüzden gitmedim dr a. Pazartesi tekrar kan vericem.. jel ne için verdi acaba ?
Aysegul33 Meralll dusuk onleyici olarak canim tedaviyle hamile kalanlara veriyorm dedi benimde yumurtlama 30 undaydi suan 19 gunluktur buyuk ihtimalle cok kucuk
2cocukluana_ Aysegul33 iki günde bir tekrar yaptırmıyor musun HCG testi canım peki düzenli artıyor mu diye
Aysegul33 2cocukluana_ 2 hafta sonra gidecem canim suan sadece kese gorunuyo iki hafta sonra kalp atisini duyarz dedi