_gltn_37 6+5 haftalık gebeyim dün geceden beri kasık karın agrım var benım gibi olan varmı neyle alakalıdır acaba
Mavilianne _gltn_37 gfazlioglu kasık ağrılarınız çok normal 🌸 Ben 13. Haftaya kadar çektim o ağrıları sanki her an adet olacakmışım gibi. Çok sancılı oluyordu özellikle 6. Haftamda hamile olduğumu bilmiyordum adet olucam diye bekliyordum. Bel ağrınız da olabilir 👼🏻
Tugbanur _gltn_37 yerleşme ağrısı olabilir bende de olmuştu ama doktora görün yine de ilk haftalar önemli sonuçta
Ilknur_emin _gltn_37 normal tatlım zaten hamileyken her dönemde ayrı bir yerin ağrıyor karnın kasiklarin belin vs vs normal yani korkma
defne55 Kasık ağrılarınız normal o haftalarda da gaz çok oluyor o yüzden karın ağrısı cekersiniz 12 haftaya kadar o gaz gitmiyo insanın içinden 😂
MNursel Benimde 12 inci haftaya kadar agrim oldu o şekilde. Dedim her an adet olcam yada bebek mi dusuyor diye geceleri uyuyamadım . Doktor ağrın olması normal rahim gebeliğe alışıyor demisti.
Ptrckli Ben 13 haftalığım benim hala ağrıyor 🙈 Rahim büyüyor genişliyor yukarı çıkıyor gaz oluyor çok normal dedi doktor. Saatlerce ve çok şiddetli olmadığı sürece👍
Aliss_36 _gltn_37 doktoruma sordum bende 7+1 im. Sanki adet olcakmışım gibi ağırıyor birde akıntı geliyor beyaz neden oluyor dedim ağrı bebeğe kan pompalandığı içinmiş akıntıda vajina kendi temizliğini yaptığı içinmiş
Emineyunus_kurt _gltn_37 bendede olmstu canim uzan dinlen ayakalrini sicak tut bide ılık duş al cay felan ic iyi gelebilir.