derinmavi kızlar, kaynak yapayım, ben de yumurtlamadan 3 gün önce, 1 gün önce ve tam yumurtlama günü yaptım. silikleşinde yapmadım. ihtimal düştü mü şmdi :(
Blackkcat derinmavi düşmedi aslında çünküspermler uzun süre yaşıyormuş ya,çatlama hemen ertesi gün mü oldu,inşallah tutar bakalım😊benim 9gün kaldı bata
derinmavi Blackkcat ben çatlamadan sonra ihttimal azalıyor diye okumuştum demek yanlış bilgiymiş :) inşallah :)) benim kaç kaldı bil, tabi ki 12 :D
Blackkcat derinmavi çatlsma yani silikleştiğini gördükten sonra da değerlendirmek iyi olur sma spermler dediğim gibi uzun yaşıyor inşallah olmuştur kuzum şırınga yöntemini kullanmıştın di mi,aramızda pek fark yokmuş hislerin nasıl
hulya_1919 Sunay10_ yaa buğün ovülasyon yaptım çift çizgi silikti yemek yedim tekrar baktım çift çizgi koyu oldu acaba bozuklu yumurtlama dönemim bitti Adete 10 gün var hemileliği belli etmez dime
Sunay10_ hulya_1919 benim hamile olduğumu ovulasyon yapınca anladım çatladı adete yakın 10 gün var dı tam yaptım son bir tane vardı ve çift koyu