Ayerem 2 gundur genitalde agri sizi kasinti durumu var kizlar bide şiş gibi geldi baktigim da sanki tahris pisik olmusum gibi sizlama oluyor baktigim da nette mantar belirtileri diyor 27 haftaligim bu arada
BGLM Ayerem şişme varsa mantardir canım aşırı bi kaşıntı olur devamlı kaşımak istersin kaşınıncada şişlik olur yanma olur
ikiKizAnnesi_ Ayerem Evet mantar olmuşsun canım bende de sürekli var ilaç kulanıyorum bazen 1 ay sonra gene oluyor şişlik oluyor kaşıntı
MNursel Koku varsa ve akıntın çoğalmış rengi biraz sarimsi ve kokulu geliyorsa mantar vardir. Ben o kadar uğraşlar ve ilaçlar sonrasında yöntemi sirke de buldum kardesim.
Ayerem MNursel ise yaradi mi peki bi zarari yok dimi bakalim yarin saglik ocagina cikicam o ne dicek olmadi bende sirke kullanicm
MNursel Ayerem tek o ise yaradı canim zaten. Ama ilk once mantar mi onun kararına var hastaneye gidip . Ben pamuğa az döküp tampon şeklinde 2 3 defa denedim gecti. Birde aynı şekilde iç çamaşırıma yapip ütuledim. Pamuk iç çamaşırı giy. Islak tutma genital bölgeni.
Ozge3747 Ayerem Ben serklajlıyım 18 haftadan beri enfeksiyon ve mantar olmasın diye günde 2-3 kez sirkeli suyla siliyorum zarardan çok faydasını gördüm hiç mantar olmadım.yine de tereddüt ederseniz doktorunuza bir sorun isterseniz
sdsd Ayerem sürekli tekrarlıyor malesef bende 3-4 kere fitil kullandım, dıkkat ettim ama malesef, bende sirkeli su yaptım banyoya koydum cok sık olmamakla beraber onu kullanıyorum bencede faydasını görüyorsunuz