zeyolin AriFee benim de ilk evlendiğim zmaanlar tam yirmi gün gecikmişti bazen mevsimlerden vb de geçilebiliyor
MerveUsalKaya AriFee canım bazen bebek çok istediğin için vücut kendini hamile gibi düşünüyor ve adetin gelmiyor ben bi ay yaşadım onu hiç beklemediğim hiç kafama takmadığı hatta bu ay asla olmaz dediğim ay hamile kaldım stresten gelmiyor olabilir
Ebru1221 MerveUsalKaya benimde oyle pldu aylarca denedik bekledik olmadi artik olmuyor benim cocugum dedim bi baktin hamileyim supriz olmustu 🙂