aylin81 Merhaba arkadaşlar. Düzce tıp fakültesinde Doğum yapan var mı. Doğumuma az kaldı ve ben hala karar verebilmiş değilim. Alper Başbuğ u düşünüyorum. Size sorum şöyle; normal Doğum düşünüyorum. Doğum yapacağım gün hangi doktor nöbetçi ise o mu Doğuma Giriyor. Yoksa Alper bey mi geliyor. Çağsu da Şafak bey için 3500+Oda parası istiyorlar. Çok yüksek geldi.