Eda0606 Çok geçmiş olsun. Umarım zamanında sağlıkla kucağına alırsın 🤗
Benim 23. Haftada açılmam oldu rahim ağzı yetmezliğinden dikiş atıldı. Şimdi 37. Haftamdayım bu haftaya kadar lavoba duş harici kalkmadım doktorum böyle söyledi 1 haftadır artık yatmıyorum kalktım yürüyorum oturuyorum 36. Haftaya kadsr nidicard progestan kullandım onlarıda bıraktım şimdi doğumu bekliyorum 🥰
Yatmak konusundada kendimi şartlandırmadım sürekli sol tarafına yatman imkansız ben nerdeyse 3 ay full yattım tabi sol tarafa yatmak daha iyi ama seninde rahat etmen lazım dönüşümlü olarak gün içinde sağa sola yattım ben sırtımın altını yastıklarla destekleyerek günde 15 20 dakkada öyle yattım sırtımı dinlendirmiş oldum bu şekilde geçti yani zor oldu ama moral ve sabırla bişekilde geçiyor ☺️ Allah yardımcımız oluyor 🤲🏻🤗