Sercannirem benımde sizin gibiydi, idrar tahlılı kültürü verdim ürolojiye gittim böbreklerıme bakıldı fakat bırsey cıkmadı, ama akıntım yogun sulu ve sarı yesıle dönük bazen katı bir akıntıydı, fitil kullandım vagihex, bugün biteli 3.günüm azaldı akıntım, sirkeli suda kullandım ,sancınız için birsey dıyemıyorum ama akıntı bu sekılde gecıyor