pembebeyaz bende de var canım ilk kızımda hamileyke doğumuma bir hafta kala oluştular doğumdan sonra çok çektim onlardan gece uyuyamazdım bazen insan oturamıyor bile ama bir tavsiyem gece uyutmazsa çunku beni uyutmuyordular gece yıkanıyordum iç çamaşırı giyinme sadece üzerine birşey geçir çok rahatlıyor insan şimdi yine hamileyim 32 haftalık bugün bakıyorum yine şişkinlik olmuş 😏ne olacak bilmiyorum burada okumuştum doğum anında bir kadının hemoroidi patlamışmı doktor mu kesmiş tam hatırlamıyorum 🤦♀️