Blgee kızlar sancım var kısa aralıklarla gelip gidiyor akıntın olmadıgı sürece herkes normal diyor soğuk almışsındır falan ama ben öyle sanmıyorum 32+4 haftalık hamileyim
Superfreshlerim Blgee canım hiç bir tecrübem yok fakat doktor düzenli gelen sancıların olursa hemen iletişime geçelim dedi
BuluttSecil Blgee düzenliyse ve uzanınca pozisyon değiştirince geçmiyorsa bi acile gidin. Ayrıca gebelikte akıntı da normaldir. Bebeği korumak için vajen salgısı artar