Beetuskoo canım bende bu problemi yaşıyorum bir haftadır, bir yöntem yaptım işe yaradı ama hemen aynı gün değil iki üç gün üst üste yaptım. Birincisi şurubu gece uyumadan içtim üstüne de üç bardak su içtim öyle uyudum. Gece çişe kalkıyorum doğal olarak saatim belli 3 de kalkıyorum. Uyumadan bir bardak suya 4kayısı parçalayıp üstünü su dolduruyorum dolaba koyuyorum. Uyandım mı gece o kayısıları yiyip suyu içiyorum iki bardak da su içiyorum çok şükür geçti kabızlığım