Ayca517 bende 10+2 haftalığım. O haftalarda çok fazla bel ağrısı oldu bende de. Ve ben üstüne gittim iş yaptım, misafir ağırladım daha da arttı ağrım ve şimdi acısını çekiyorum belim kitleniyo. O yüzden çok çok dikkatli ol az iş yap ve bol bol dinlen 😊