azizeguneyy tabiki istedigin zaman gidersin , ona kim karisabilirki :)) ben prosedurunu sormak istedim . Dr bana 28 oldugumda 3 hafta sonra gel dedi . 31 in simdi gittim iste 15 gunde bir bundan sonraki kontroller dedi . Aceba herkese boylemi deniliyor diye merak ettim. Eskiden cunku herzaman ayda 1 di hep.