Mucizemmm00 başka bir doktora daha git derim benim doktorumda yok demişti devlette tahlilde çıktı sonra çok ilerlemiş fitil ve antibiyotik kullandım ama ilerlediği için işe yaramadı fitil. Sanciyla Acile gittigimde bebek doğarsa enfeksiyon kapar buyuk ihtimal burayı temizlememiz lazım deyip içeriyi yıkadılar çok acıyor sakın ihmal etme