Cinarin_annesi14 gfazlioglu teşekkür ederim canım aloah sağlıklı hayırlı evlat versinde kız erkek farketmez 🙏🥰
Pukhett gfazlioglu benim etrafımdaki herkes erkek dedi bi tek Çin takvimi kız dedi. Çin takvimi tuttu 😊😊 sonradan değişmezse tabi 19. Haftadayim
ezoterik Benim cin takvimi erkek rus takvimi kiz Daha öğrenemedik 12+3 üm🙈ama neticede %50 ihtimal var yani illa bazilarinin tutacak bazilarinin tutmayacak bence saçma biraz 😀
ezoterik Leyla9292 walla biz de ailecek biraz kizciyiz o yüzden hoşuma gitti bu durum şu an ne yalan söyleyeyim😆bunlar isin şakası tabi herseyden önce sağlıkla gelsinler de🤗😌
Symsglm gfazlioglu bütün takvimler erkek diyordu, ve cinsiyeti öğrenmeye gittiğimizde de doktorumuz bir oğlunuz olacak dedi 😊
Sabiha02 Benim ikinci gebeliğim ikiside tuttu Çin takviminde😊 inanmam dedim ama ikisi de tuttu valla ilki erkek şimdi de kızımı bekliyorum 😍😍😍😍
Kbrkrt Benim Çin-Rus -Japon hepsi erkek diyordu kan yenileme testi varmış o da erkek sol yumurtam büyümüştü et aşeriyordum hiç kusmadım falan filan bütün belirtilerim erkek gösteriyordu KIZIM oluyor😍💕
Seymasezer Ya şöyle bisey var haziranın son bir haftası benm yumurtlama günümdü bi o hafta bide temmuzda bir kere oldu. Çin takviminde hazirandaysa erkek temmuzsa kız çıkıyo ama hangisi ayda tuttu bilmiyorm😂