Cicegiburnundamom
Hiç gözünde büyütülecek kadar korkunç değil Ben 6 gün önce Doğum yaptım hiç dikişimde olmadı 🙏
Sancı geldikçe tüm gücünle ıkınmak tek yapacağın şey bu tabii doğumhanede ıkınacaksın😁
O ıkınma hissi geldiğinde bebeğin Doğuma yaklaştırıyor seni kafası iyice aşağıya iniyor demektir.
Sancılar ise adet Sancısından bir kaç tık fazla eğer ağrı eşiğin yüksek ve birazda inatcı biriysen rahat doğurursun 🙏
Ben sancıya odaklanmak yerine oğluma odaklıydım hep.
Pilates topu üstünde zıplamak inanılmaz iyi gelmişti ❤️
Bir de hamilelik boyunca çok yürüdüm açılmam da hızlı oldu sadece 8-9 cm de takıldı 10 cm e gelince doktorum hoop Doğuma aldı.
Nefes egzersizi ve ıkınmaya çalış yeter😁
Toplamda 10 saat sancı çektim☺️ Epidural yaptırdım gece uyudum çok rahat geçti 🌸