Busra2019 Ishal çok tehlikeliymis bu hafta bende oldum doktora git bence hemen bi serum bağlıyorlar çabucak geçirmeye bak
meyram Busra2019 bende 34+6 yım gece karnın ağrısıyla kalktım ki ishal olmuşum. Neden tehlikeli bir bilginiz var mı ?
sdsd meyram vücutta su kaybı oluyor, o yüzden ishal iyi değil, serum takıp toz saşe vermislerdi bana gecmesı ıcın o halde bile 2 günde ancak gectı, muz, patates,nişastalı seyler yıyın
Sumide Ben de dün disarda yemistik cok kötü oldum gece ama agrim falan yok 35+2 yim ya tehlikeli mi bebek için 🤕