Cosrrabish_91 canım nolur yanlış anlama ama 1.75 lik babadan 1.60 lik anneden 1.90 lık bir genç oldu diyelim ,anormal olmazmı ? Sizde evet aşırı minik değilsiniz ama miniksiniz . Cokta tatlı minik olmak , bebekte ne güzel minik , minyon olur. Büyüyüncede yaşını göstermez ne güzel. Kalıtım , beslenme koşulları , çevresel ,coğrafi faktörler hepsi beraber değerlendirilmeli. İçin rahat etsin Türkiye’de insanların boylarıda aşırı uzun değil. Falan filan ...rahat ol ltf .