sndsk Sol tarafa yatmam gerektiğini öğrendiğimden beri inatla sol tarafta uyuyamıyorum 😭 günlerdir uykusuzum neden sağ taraf veya sırt üstü falan değil sürekli sol tarafa mı yatılacak ?
Mlssa sndsk hayır canım.İki tarafa da yatabilirsin sıkma kendini. Sırt üstü ve yüz üstü yatma sadece🙏🏻
Ezel1323 sndsk bende de var o inatla her uyandığımda sağ tarafıma yatarken buluyorum kendimi :) doktora söyledim bir şey olmaz önemli olan sırt üstü ve yüz üstü yatmamdan dedi
Zulubik sndsk yaklaşık 20. Haftadan sonra geçeli bu:) bebeğin ve rahmin ağırlığı damarlara baskı yapmasın diye. Seninki daha mercimek kadar. Kasmana gerek yoktu bu kadar :)
3birden sndsk Ozellikle sol taraf denmesinin nedeni vucut asla odem yapmiyor kan akisi normal oluyor ben ilk 1ay cok zorlandim yatamamistim sonradan alisiyorsun sagada yatabilirsin onemli olan sirt ustu yatmaman.
Berdogan Daha çok yeni gebeliğin bizim gibi tostoparlak olunca düşün bunları şimdi keyfini çıkart. Zombi gibi dolanıyorum 2aydir sağa sola yatmayı bırak hiç uyuyamıyorum sabaha karşı sızıyorum 6/7 tekrar ayaktayım.2/3 saatlik uykularla dolanıyorum 3 yaşında da kızım var 31 haftalik hamileyim
sndsk @Zulubik ilk hamileliğim çok bilmişler gözümü korkuttu 😏 birde tedavi ile oldu çok korkuyorum bisey olucak diye 😭
Zulubik sndsk kimseyi dinlemeyin kendiniz araştırın. Ben doktorun söylediği şeyi bile araştırmadan yapmıyorum.
BuluttSecil Ben 15.haftaya kadar yüzüstü de yattım aslında o riskli durum 20.haftadan sonra gecerli şuan özgürsünüz yani. Eğet simdiden sağa ya da sola yatarsanız çok ağrılar çekersenizz ben 10 haftadır sola ya da sağa yatıyorım her uyandığımda bir tarafım tutmaz sekilde kalkıuorum
gurcem Valla pek mumkun degıl oyle 40 hafta sol tarafa dogru yatmak sol tarafınız çürür valla 😂 sag ve sol yanı eskıden bunlar mı varmıs annelerımız hep sol tarafamı yatmıs uyumus bu kadar kasmayın kendınızı ben bu hayatta sunu ogrendım sakındıgımız gozlere cop batıyor bunu uc dusuk yapmıs bırı olarak sıze tavsıye edıyorum ♥️
Zade sndsk İlla sol taraf diye bişey yok canım sırrını destekleyerek her iki tarafa da yatabilirsin .. Eğer ayın çok ilerlememişse sırt üstü dahi yatabilirsin