Guleren iş yerinde mecbur çiğniyorum çünkü boğazımdaki iğrenç tadı hissetmek daha kötü oluyo. Sürekli olmasada yoğunlaştığını hissettiğin zamanlarda çiğnemeye çalış.(naneli sakız denedim ben o iyi geliyor) Birde limon tuzlayıp yiyorum o da baya iyi geliyor. Benim araştırmadığım forum, yazı kalmadı valla tek umudum doğumdan sonra geçmesi 🙏🏻