[silindi]
Arkadaşlar ben boğaz enfeksiyonu oldum yani işte boğazım agrıyor burnum akıyor başım ağrıyor falan doğum doktoruma sordum ne yapmam gerektiğini o da beni KBB’ye yönlendirdi. Gittim zaten hamile olduğumu gördü bende 34 haftalık hamile olduğumu söyledim bana Klamoks Bıd 1000 mg verdi bir de parol verdi ikisi de sabah akşam kullanmam için. Sonra verdiği ilaçları kendi Doğum doktoruma da gösterdim ve kullanabilirsin dedi benim gibi kullanan var mı ? En önemlisi iyileşebildiniz mi? Çok şükür benimki fazla ilerlemeden ben farkettim hemen doktora gittim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.