Peluskaa seni çok iyi anlıyorum canım ben 5. Ayımın sonuna kadar kullanmıştım 200 mg. Kullandım hep. ağrılarım dolayısıyla düşük tehlikem vardı. Koyduktan sonra ben 5-10 dk kadar ayaklarımı havaya dikiyordum ama mutlaka bi miktarı geri geliyordu doktora sormuştum ve vücut ilaçtan alacağı kadar alır gerisini dışarı atar normal demişti. Şimdiden kendini sola yatmaya alıştır çünkü son aylarda sola ya da sağa yatmak zor oluyor sırtüstü yatmak istiyorsun ona da göbek izin vermiyor ☺️