SeldaAtilla Kizlar 39 hftadaym sabaha kadar adet sancisi gbi agri cektim hic uyuyamadim persembde nisanim geldimi sizce sancimi cekiyorum nedir bu
ozgeustun SeldaAtilla belirli aralıklarla ise ve 4-5 defadan fazla ağrı artma-azalma şeklinde döngü varsa dr sancı demişti
SeldaAtilla Neslihann88 sanci varmis ama acikligim 1cm Kadar dedi ebe😞ay cok zor ya daha simdiden bu sancilar😞
Neslihann88 SeldaAtilla rabbim yardımcımız olsun kuzum bende dünden beri kasik bel ağrısı yaşıyorum dayanamayacak seviyeye gelince gidicem yoksa yarın kontrole kadar beklerim
SeldaAtilla Neslihann88 benim yatisim yapildi kizlar eve gondermedi doktorum.dogumum baslamis takip yapilackms acilmam 1cm mis😞eve gdim dedim doktorum kabul etmedi takip yaplcak olmazaa sezaryene alinack demis😞
Neslihann88 SeldaAtilla sonunda meleğin kucağında olacak kuzum sezeryan normal fark etmez saglicakla kavuş inş melegine
kr1907 SeldaAtilla sürecin izi buraya yazın olur mu genelde 1 cm olunca eve gönderiyorlar neden sizi göndermedilee Allah yardımcınız olsun inşallah kendi sancınız ile doğum olur