Kızlar 38+2 haflak hamilym dün nstde sancılarm 170lere kadr ulaştı fakat düzensiz doktor yatışını yapabilrz dedi istersen evde dr geçirebilirisin bu süreci dedi bende evde geçirmek istedim çatı muayenesi yapıldı rahimde yumuşama var dedi sizinde başınıza geldimi ne zamana açılma doğum vs olur