Gmzeeee Kizlar 38+6 oldum krap felan giriyordu bacaklarima ama artik rahmimin altina baldirima kraplar girmeye basladi bugun dogum habercisimi acaba ? Yasayan varmii
RabiaMm Gmzeeee 38+3 üm canım o bacağa doğru giren krampların alasını yaşıyorum bir anda bıçak gibi girip nefesimi kesiyor 🤦🏻♀️
Gmzeeee RabiaMm benim okadar şiddetli degil cok sukur 🙏 dogum yaklastikca pisklojik olarakmi ole oluyo yoksa artik ben geliyorum millet sinyalimi veriyor kestiremiyorum heryerim ayri agrimaya basladi 🤦🏼♀️
Damladmirr Normal canım ben topallayarak işe gittiğimi bilirim günlerce o bacak kasılması ağrımasınlar sanki böyle damar damar üstüne binmiş gibi çok can acıtıcıydı ama geçiyor sonra hepsi :)