Gizemmali71 ilk 5 ay ben de hastaneden beri gelmedim bulantı yüzünden. Kan kusmalara kadar vardı iş. Tam rahatladım dedim 7.ay bitince bu defa da ağrılar huzursuzluklar erken doğum korkusu başladı. 34 haftalık oldum bulantı geri döndü. Birşey yiyip üzerine su içsem midem ağzıma geliyor zor tutuyorum kendimi sabır diyorum