Kbramsa Kızlar 33 haftalığım ve 1 saattir falan kaşıklarımda çok ağrı var sancılanıyorum sanırım yalancı sancı öyle teselli ediyorum yani kendi mi 😄 bunu geçirmem için yapabileceğim bişey var mı çatlıycam şimdi
Mervemeryem Kbramsa eger gelip gidiosa yalanci sancidir ama 1 saattir surekli varsa doktora git canim
Canoglumbenm Kbramsa bi duşa gir cnm. Eğer geçmiyorsa hala yalancı değildir. Yalancı sancılar dinlenince vs geçer çünkü
Kbramsa Mervemeryem ama kasıkta olunca yalancı oluyor diyorlar ya bide bebeğim kaşığım da hissediyorum vuruyor sürekli alt tarafa doğru
Kbramsa Mavilianne peki bu sancı nasıl hiç yaşamadım ki 🤦🏻♀️ regliden biraz daha fazla gibi hissediyorum
Mavilianne Kbramsa Bende yaşamadım canım ben sadece yalancı sancı yaşıyorum. Ama okuduğuma göre belden de gelebiliyormuş ağrısı regli sancısı gibi ama dayanılmayacak gibi de olmuyormus. Sancılarını takip et bakalım süresi daralacak mı