Rabiaasel Arkadaşlar 36+2 haftalıgim vücudumda kabarcıklar ve kaşıntı oluştu gebelik kolestazi olabilir dedi doktor aranızda böyle birşey yaşayan var mi
Semadefne Rabiaasel geçmiş olsun evet 24 haftalıktan beri var bende su an 36 yım ursofalk dıye bır ılaç kullanıyorum degerlerim düştü ve kaşıntım gectı doguma kadar kullanmak zorundayım ılacı
ikicocuklubiranne Rabiaasel tahlil yapılıyor genelde sonuç ona göre çıkıyor. Benimde çok kaşıntım vardı kolestaz çıkmadı cildiyeye yönlendirdi doktorum kaşıntı Kremi kullandım
limoncicegi Rabiaasel benim de kaşıntım var 33 haftalığız korkuyorum KolestaZ diye Salı günü kan vereceğim 😔
Vera18 Geçmiş olsun benimde değerlerim yüksek 2 haftada bir kan değerlerime baktırıyorum daha da yükselirse tedaviye başlarız dedi doktorum 😐
Rabiaasel Teşekkür ederim benide cildiyeye yönlendirdi hametan diye bı krem verdi o da yan etki yaptı şuan başka bı krem verdi onu kullaniyorum Çarşamba günü tekrar gidicem kontrole ona göre karaciğer testi yapicam