Bhrhira öğrendiğim günden beri ağzıma asla almadım. psikolojik olarak kafamda bitirdim. öyle olunca da zamanla tiksindim, kokusu iğrenç geliyor artık. 🤢 bence isteyen herkes bırakır tamamen kafada bitirilmesi gereken bi şey. Allah’ın emaneti olan bir can taşıyorum dedim kendime, yazık nasıl dumana boğarım. böyle düşününce içesin gelmiyor zaten. inşaAllah en kısa zamanda bırakırsınız. 🙏🏻