cemileanlar HilalCetinDemirta evet canım sürekli kanama ve yatarak geçti serumlarla kusmalarla çok şükür ki 3.bucuk kilo doğdu ve suan 3 yaşında oglusum
Ebrarela HilalCetinDemirta benim de hep kanamalı oldu 1 ay hastane de yattım serum aldım sürekli kızım 3.680 doğdu şimdi 10 yaşında ilkgöz ağrım
HilalCetinDemirta cemileanlar 23 haftalığım kanamalarım oluyor ara ara leke leke çok korkuyorum çocuğumu kaybetmekten 😢
Elizanmerve HilalCetinDemirta bende 24 haftalığım ara ara lekeleme bendede oluyor doktor kontrolüne de var daha
Tugba HilalCetinDemirta iş yapmamaya çalış canım. Sürekli uzan ayagının altına yastık koy yavaş hareket et inş sağlıkla kucagınıza alırsınız🙏🏼
cemileanlar Iremsu oglanlar da kanamalı geçti özellikle ilk Cocugumda sürekli hastanelerde ikinci oğlumda da kanamam oldu yani iki oglanda adet gordum ama kizimda kanamam 2 ay sürdü ve bitti erkeklerde guzellestim kizda ise bisürü sivilce çıktı cirkinlestim🙈🙈
Iremsu cemileanlar bende ilk kızımda hamilelik rahat geçti ikincisi çok kötü oluyorum resmen 12 haftalik ozele gittim kıza benziyor dedi bugün gittim14 5 daha erken desi