Melek42 yeni doğum yaptım hiç memnun kalmadım. Etrafımda herkes memnunuz diyordu ama ne yazık ki hiç memnun kalmadım. Şikayetleri dile getirince de ağız birliği yapıp hepsi aynı şeyi söylüyor. Ve seni suçluyorlar. Mesai saatlerinde doğum yapmazsan doktorun değişiyor. Bir doğum yapana kadar 4 doktor değişti ebe de keza öyle. Çalışanından ebesine kadar herkes bir hava içinde çok tersliyorlar. Yardımcı olmuyorlar. Aynı anda 4 kişi doğum yaptık 3 kişi memnun kalmadı.