Nuuur limonata dagıttık o yuzden lohusa serbetı ıstemedım ama verıyorlarmıs.. ben forumda hemsıreler ılgısız ws dıe okudum( ben onlara bır sorun cıkarmadım ondan. Belkı ıyılerdı) Ama ınan okadar ılgılılerkı sureklı geldıler gıttıler bebegı gormeye benı gormeye cok sasırrtılar benı 😂 sen zaten tecrubesız oluyorsun süreklı bebek hemsıresı bılgılendırıyor ilk emzırmede yanında oluyor bebek emene kdr gıtmedı herseyındetaylı anlattı .. bnmle ılgılenen hemsırelerde cok iyiydı hepsı guleryuzluydu okdr ılgı alaka beklemıyordum dedıgım gıbı okuduklarımdan dolayı tedbırlı gıtmıstım anneme demıstı emzırırken hemsıre durmuyormus sen ayrılma yanımdan o curcunada tek kalmaym falan dedım ama ınan tekta doguma gıtsen hıc zorluk yasamazsın sureklı bırı geldı bırı gıttı hemsırelerın😂 dediğim gibi burda okuduklarımla alakası yokmus esım bıle dedi bu kadar ılgı alaka beklemıyordum dedı. Cnku dogum uygun fıyat ben sukran hanım ıcın gıttım oraya daha once hıc gıtmemıstım mecbur orda dogurdum ama ınan o hastaneden boyle profesyonel bır hızmet beklemıyordum cok sasırttılar beni dusuncemi curuttuler hasta haklarına soyledım forumlarda okdr kotu yorumlar okudumkı beklentımı bayagı dusurmustum ama calısanlarınız benı cok sasırttı hepsı ılgılı alakalı guleryuzlu okuduklarımla alakası yok dedim..
yanı demem o ki normalde bende sorun cıkaran aksılıge rahatlıga gelemeyen bır ınsanım ama benı memnun ettıler sorun cıkarmadım dusun 😂😂