RukenZeki mamyfat93 bilmiyorum ki onu nasil ogreniyoruz cati muayenesi yapti doktorum en son ama utancımdan hic bisey soramadim ki😓😓
Birar mamyfat93 nasil anliycaz girdigini bende 39+2 ve normal olarak dogum gunu hangi gun oluyor bana ayin 25 i dedi doktor
mamyfat93 RukenZeki bende bu hafta ilk kez oldum. Çok utandım ofladım pufladım doktorda noldu sıkıntı mı çöktü dedi 🙈 kendisi söyledi bende birşey sormadım
RukenZeki mamyfat93 aynenn ya benimde ilkti 😥😥 başka bisey dedi mi doktorun yoksa sadece kanala girmiş mi dedi
mamyfat93 RukenZeki çatın müsait , açılma yok dedi. Zaten kanala girip girmediği ultrason da anlaşılıyor . Alttan bakmıyor ona
mamyfat93 Birar bilmiyorum doğum kanalına girince belirtileri varmı . Banada 20 eylül tarihi verdi aslında 🥰 ama bende hiç ağrı sızı hiç yok. Sizinde mi doğum kanalında değil
Kbr1212 39+4üm bende hala bekliyorum ara sıra yalancı sancılar dışında hicbir belirti yok🤷♀️ 38+2 de alttan muayene olmuştum açılma sıfırdı nstde de sanci çıkmadı yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 😨
Birar mamyfat93 benim bel kalca bacak agrisi cok var bilmiyorum dogum kanalina girînce ne gibi farklilik oluyo 20 eylul az kalmis banada 27 dediler fransadaki doktorlar halbuki 27 uzak kaliyo ne kdr hesaplaszm 21 fln cikiyo
Busra_ka 39+4 iki gündür yalancı sancılar arttı.3 gündür hafif ishal ve bazen göğüslerde ağrı oluyor sanırım yaklaştı