isyo ben gidiyorum kendisine. Çokda seviyorum ama içeride 3 bilemediniz 4 dakika kalıyorum ya. 3d ultrasonu falan hiç anlayamıyorum. Acele acele bakıyor. Faika hanıma gitmiştim ama ısınamamıştım ben donuk gelmişti. Siz memnun musunuz? Bu arada evet öyle bir şey varmış ama bizi doğurtup gidecekmiş ☺️ Yakın zamanda gittiniz mi hastane baştan aşağı değişmiş