Zynpaltnds Hayat hastanesinde doğum yapan arkadaşlar fiyat olarak ne kadar ödediniz ve hastaneden memnun kaldınız mı
Mommbabyy Zynpaltnds canım ben de oraya gidiyorum haftaya ikinci kontrolüme gidicem inşallah.. doğum şuan 2500 ama her yıl başı artış oluyomuş bilgi işlemdeki bayan 200 300 tl gibi bi fark olucak ocaktan sonra dedi..
Zynpaltnds Arkadaşlar çok soru sordun ama hiç tarama testi yaptırdınız mi ben daha 10 haftalık hamileyim önümüzdeki hafta kontrole gidicem fiyat bilgisi alabilirmiyim
Zynpaltnds Ya ben fiyat bilgisi istediğimde bana doğuma yakın veriyoruz bu bilgiyi dediler tarama testlerini sordum cevap vermediler bu olay biraz benim aklımı kurcaladı
Mommbabyy Zynpaltnds tlfnla aradığında da bilgi veriyo aslında hastane. Ben de yarın bi arıym ikili test yaptırmicam ama öğrenirim belki
Mommbabyy Zynpaltnds hilal cankılıç canım. Sen o bilgi işleme git biz eşimle gittik kadın çok detaylı bi şekilde ne sorduysak anlattı