Clkck okuyupta anla önce hayata da böyle sabit bakıyorsan vay haline senin canım. Ben bir prematüre annesiyim 8 aylık bir kızım var 4 aylıkta hamileyim ‘ PREMATÜRE BEBEK ANNELERİ EN ÇOK VAKİTSİZ DOĞUM YANİ SENİN İÇİN AÇIKLIYIM ERKEN DOĞUM VAKTİNDEN ÖNCE DOĞUM ZAMANSIZ DOĞUM TABİRLERİNİ DOĞUMUNUN ERKEN OLMAMASI ADILA DİLE GETİRİRLER’ sadece biz değil çoğu insan böyle der vaktinden önce gelmesin vakitli gelsin diye yazdığımı iyice oku anla yorum yapmak için tek bir kelimeyi çımbız ile çekip alıp bana veya bir başkasına sunma ... şimdi tekrar diyorum kendim ve tüm gebelere Allah vakitli Doğum versin vaktinden önce verip o acıyı yaşatmasın o yoğunbakım kapılarının ardında bırakmasın
ANLAYABİLDİYSEN NE MUTLU