gfazlioglu Benim doktorum herhangi bir zararı olmadığını söylemişti çünkü yapılan atışların etkisi cildin altına ulaşmıyor, alanları çok dar, zaten kıl kökü hedefleniyor. Ancak hamilelikte hormonlar kıl yapısını değiştirdiği için iyi sonuç almak için lohusalık sonrasını beklemekte fayda var. Ben hamilelikten önce bitirmiştim seanslarımı, çok rahat ediyorum şimdi. Ama bu dönem yeniden tüylenme olursa - ki olabilir - lohusalık sonrası bir iki seans daha gidip hallederim diye düşünüyorum.