Zelss Kasık ağrım karın ağrım bel ağrım oluyor hep birde ayakta yada otursam biraz belim ağrıyor niye bilmiyorum
Deryayaman Zelss bebek rahme yerleştigi için bıyle agrılar gayet normal canım ben 9. Haftama kadar cektim
MrsClk Zelss ya bir şey de diyemiyorum daha bebek fasulye kadar ne bel ağrısı bu zamanda diyecekler. Birde hep uyumak istiyorum, ne uyuyabildim onu geçtim uzanamadım bile🤦🏻♀️ Kabus gibi
Busra006 Bebek rahime tam anlamıyla yerleştiği için birde rahim git gide büyümeye başladığı için oluyor canım bende de oluyordu o haftalarda 😄
Kbrnrkl Bebek rahme yerleştiği için olabilir o ağrılar benim de öyleydi ilk zamanlar hep uyuyordum içimde bir isteksizlik hiç bişey yapmak istemiyordum bulantılarım da başlamıştı çok şükür geçti o günler 21+3 haftalik olduk bile 💝
Ruhsuz Ben de yarın 7 haftalık oluyorum benim de kasıklarım çok ağrıyor uyku aşırı var midem de bulanıyor bu yüzden fazla su içemiyorum sizde durumlar nedir kızlar sudan tiksindim
Deryayaman Ruhsuz canım bende oyleydım ılk zamanlar şimdi 11 haftalıgım vok sukur ama su ıcmeden duramıyorum geçicı durumlar bunlar