Merveonay Senay1410- canım benim bugün geldi tuvalette hemde yakaladım peçeteye pembe pembe geldi ve birde toplu iğne başı kadar kırmızı vardı ama herkesin farklı oluyoröuş kiminin kahverengi kiminin açık pembe kimi sümüksü bir yapıda vs. Vs.
aydemirtas Benim oğlumda nokta kadar kahve rengi leke gelmişti ama 1 hafta sonra doğdu herkes de farklı olabiliyor cinsi ve doğum zamanı
Nurcan222 Benim iki hamileliktede kirmizi leke oldu o gunlerde dogum basladi zaten sirtin siddetli adet olacakmissin gibi agriyor sancin durmadan artiyor sen ogun peceteyle tuvalete gidip kontrol et surekli
Kbrnrkl Herkste farklı oluyor nişan. Benim ilk gebelikte pembemsi gelmişti ağrım yoktu doktora gittiğimde 2 santim açıklık vardı 3 oldu direk suni ağrı verdiler 2 saat boyunca çektim.. ağrınız yoksa gitmeyin kızlar çok kan gelmiyorsa birde suyunuz falan gelmediği sürece gitmeyin derim direk ağrı veriyorlar kendi ağrınızla gidin inşallah 🙏