Sevimmemet Arkadaslar ben 18 aralıkta adet oldum ve Ocak'ta test yaptim gebeydim çok şükür yeni evliydimi çok istiyorduk oldu çok şükür doktora gittim doktorlar bazen 1 hafta geç bir hafta erken söylüyorlar ve suan 36 haftamdayim 37 haftamdamiyim bilmiyorum ayin 24 de randavum var ama hiç sancim yok ayak aram ağrıyor ayayklrim ağrıyor uzandigimda kaltigimda agriyor okadr artık gelmesini istiyorum zman geçmiyor nefes darlığı oluyor bi iki gündür sabahlari oluyor başka bişey olmuyor birde doktorlar kız dedi ama hep içim erkek diyor nedense hayırlısı ne olursa kabulZ karnımda bebek oynadiginda karın altimi siziliyip geçiyor Allahim isteyen herkese verir insallah☺🙏
Zeyneeppp Sevimmemet benim son adet tariihm 1 ocak 36 + 5 haftalık hamileyim sen daha fazlasındır doktorun söylemiyo mu ne kadarlık oldugunu 38 39 haftalıksın bence programda kaç haftalık gözüküyosun
Susam05 Sevimmemet benim de son adet tarihim 21 Aralık ama geç döllenme ve geç yumurtlama olduğu için 30 Aralık olarak hesaplıyoruz ve 37. Haftaya girdim
Mavilianne Sevimmemet Benim de son Ocak 2 36+4’üm. Bence doktorunuza sorup bir netleştirin doğumunuz baya yakındır sizin.
Sevimmemet Ya her ay gittiğimde ya bi hafta geç yada bir hafta erken söylüyordu bu yüzden bende Son adet ciktigim günü ile hespliyorum hiç sancim falan yok 24 eylülde randavum var