Aselmina77
Merhaba hanımlar 31+2 yim 27.haftaya kadar hayat hastanesine gidiyordum fakat ordaki doktorumdan memnun kalmadım bence tam bir para tuzağı her neyse fakat ordayken her kontrolümde normal ultrasondan sonra renklide görebiliyordum şimdi doruk yıldırım zeynep hanıma gidiyorum bana renkli ultrasonlarının olmadığını söylediler ama hastaneyi arayıp sorunca var diyorlar bu konuda bilgisi olan benimle aynı hastaneye giden varmı? @