ayshen1003 Sehersergen yok pijama takımı değil de önü düğmeli elbise şeklinde gecelik daha rahat oluyor.
Sehersergen ayshen1003 öyle bir gecelik koyuyorum önü düğmeli elbise ama birde diyorum alt üst ayrı normal Doğum yaparsam onu giyerim yatarken falan rahat ederim onunda önü düğmeli
Naze2151 Muazveannesi ay ben bunu ekran görüntüsü alayım hızır gibi yetiştin kısa ve öz tam bekledigim bir cevap ♥️🌷🌷
Mucizegibi Canım ben bebeğimin hastane çantasını ayrı kendiminkini ayrı hazırladım yanımdakilere kolaylık olması açısından ☺️ Bebeğime 4 kat kıyafet koydum 2 si hastane çıkışı 1 i tulum 1 i alt üst takım şeklinde (eldiven ,şapka ,zıbın ,ağız bezi ,omuz bezi hepsine de ayrıca koydum)☺️Her birtakımı hediye keseleri var ağzı büzgülü torba gibi onlara koydum bulması kolay olsun diye☺️Hastahane çıkışlarının battanıyelerı var onlar yeterli diye düşünüyorum 1 tane de müslin örtü koydum..15 adet bez ve ıslak mendil koydum..2 tane kullan at alt açma koydum.emzik,biberon, önlük koydum.
Mucizegibi Kendim için 3 kat önden düğmeli pijama koydum ,depent, emzirme atleti, emzirme sütyeni,3 tane çamaşır,terlik, çorap, yelek -patik(kış aylarına girdiğimiz için üşüme çok olabilir ),tülbent,emzirme önlüğü,havlu , ıslak öendil ,peçete ve kişisel temizlik ürünleri( tarak, diş macunu fırçası vs☺️
Pnr347 Arkadaşlar birkaç kişi havlu yazmış da ne havlusu ? Normal ya da sezeryan olmaya göre değişiyor mu havlu olayı ?
Mucizegibi Pnr347 canım normal doğumu kolaylaştırmak için sıcak duş almak gerekebiliyormuş ben onun için banyo havlusu koydum..el havlusuna gerek yok onun için kağıt havlu koydum☺️
Pnr347 Mucizegibi ne zamandan beri aklımı kurcalıyordu bu havlu mevzusu Allah razı olsun canım sağolasın 😌
gizemmm Muazveannesi 2. Doğumum Benim. Sizin listeniz tam bence. Ben bunlardan fazlasını kullanmadım. Öyle 2 tane 10 lu 1 tane 5 li hastne çıkışı gereksiz
2354 Muazveannesi evet aslında bazıları alıyor bazıları almıyor ama ben imkanım olursa kendimi iyi hissedersem alıcam 😊