Elifdddd ac karna alıyolar saglık ocagındaki doktor bana burda tokluk sekerıne bakılmıyor demişti aclıgı yaptrmıstm diğer gun kahvaltıdan tam 1 saat sonra sagşık ocagına gidip aclık dıye gırın tokluk oldugunu ben belirtirim demiştim ole tekrar almıslardı o şekilde ücretsize getirdim cnm ☺️