Kubracma
Merhaba kızlar 42+1 Doğum yaptım yurt dışında olduğum için sonuna kadar normal beklediler , suni sancı verildi öyle bir sancı yoktu tabi Ben epidural yaptırdık çok şükür sancı hissetmedim , kasılmaları hissettim , açılmam yoktu 2 cm sadece, suyumda 1 gece önceden gelmiş ti , 2 kez normal denendi ve olmadı kızımın oksijen durumu sınır gelmişti o an doktora birbirlerine bakıp konuşuyorlar, ve BM onları dinliyorum panik içinde akşam 10 da girdik tabi saat 4 falan oldu gece ve artık sezeryan dediler BM’de normal birdaha denetmem dedim ve hemen sezeryan aldılar , BM korku ve heyecanlı bekliyorum eşim yanımda sonra şükürler olsun ki kızımın ağlama sesini duydum çok şükür 🙏 çok farklı güzel bir duydu rabbim isteyen herkese nasip etsin