ArOzEn söyleyeceklerim tamamiyle kendi fikrim herkesin görüşüne saygım sonsuz. Anne olacağız. Kadınlık mahremiyetimiz var. 9 ay karnımızda taşıdık Allah’ın bize bahşettiği bu mucizeden sonra eşini Doğuma almak, ne bileyim onca acıdan sonra o yavruyu kucağına alıp makyaj yapıp hiç özel bir duygu yaşamamış gibi foto çekilmek ve bunu millete gösterme çabasına girme durumunu anlayamıyorum. Abartısı biraz şımarıklık geliyor. Yıllarca anne olmaya çalışan ama olamayan annelere ihanet gibi geliyor. Rabbim bu mucizeyi bize verdi. Tamamiyle kadına verdi. Eşin buna tanık olsa ne olur olmasa ne olur. Ben şahsen o anda ruhumu temizlemek ve bebeğime gerçek bir anne gibi kavuşmak isterim. Sezeryan da olsa normal Doğum da olsa bu mucizeyi tek başıma yaşamak isterim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Naçizane benim fikrim. Tabi nasıl olursa olsun Annelerin ayaklarının altında cennet gerçeği var bin şükür hakedene. Sağlıkla alırsın inşallah bebeğini kucağına.