bsrbyrmn Meraba 31 haftada kasılmalarım başladı düzensiz nst de 50 ye kadar sancılar cıktı doktor nidicard diye bi hap verdi kullaanan varmı yan etkileri neler bide hapı bıraktıktan nezman sonra dogum olur???
Bserappp bsrbyrmn ben de biraz kalp çarpıntısı yapıyor anlık sonra geçiyor onun dışında Bi yan etkisini görmedim
Ceyda28 Yan etkisi halsizlik ve uyku bende kullandım birkaç gün şuan endol kullanıyorum doktor tehlikeli süreci atlatana kadar devam dedi